مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

ورود به سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

مشتریان گرامی می توانند جهت طرح هر گونه پرسش ، پیشنهاد و انتقاد،

ارتباط با مسئولین ، تقدیر و تشکر از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند

 

 
  • واحد مدیریت ارتباط با مشتریان:

موسسه اعتباری کوثر در راستای تکریم مشتریان و با هدف اطلاع رســانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی و همچنین جلب رضایت ایشــان از مهر ماه سال 1394 اقدام بــه راه اندازی واحد " مدیریت ارتباط با مشــتریان" نموده است.

 
  • اهداف واحد مدیریت ارتباط با مشتریان:
    • ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتری
    • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
    • تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان
    • پاسخ به پرسش های مشتریان
    • انتقــال بازخوردها و نظرات مشتریان گرامی به ســازمان، با هدف بهبود فرآیندهای کاری
    • ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
    • افزایش رضایت مشتریان

 

  • خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتریان:

- ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده ها و تسهیلات، شعب و واحدهای موسسه، آخرین اخبار استخدام، قرعه کشی و...

- راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی، انواع صندوق های سرمایه گذاری، انواع کارت ها

- پاسخ گویی و پشتیبـانی انواع کارت های پرداخـت الکترونیکی

- پی گیری رفع مغایرت های مالی، ساتنا، پایا، قبوض، شارژ تلفن همراه و...

- دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست های مشتریان جهت انعکاس آن به واحدهای ذیربط

- پاسخ گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آن ها

- راهنمایی و آموزش درخصوص استفاده از تمامی درگاه های موسسه

  • راه های ارتباطی:

 

تلفن تماس: 42830-021

  • داخلی 1 سامانه اطلاع رسانی گویا
  • داخلی 2 – کارشناسان امداد کارت (و شماره تماس 88990221-021)
  • داخلی 3 - کارشناسان پاسخگو
  • داخلی 4 کارشناسان امور جامعه هدف (بازنشستگان و ایثارگران)
  • داخلی 5-  کارشناسان بازرسی
  • داخلی 6  - ارسال نمابر
  • داخلی 7 – ثبت و پیگیری پیام

سامانه پیامکی

       021-86777

آدرس ایمیل

crm@kosarfci.ir

فرم وب

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

نشانی پســتی

تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان وصال شیرازی، پلاک 121، حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر ، طبقه هفتم - واحد مدیریت ارتباط با مشتریان

کدپستی

1416614461

 

کارشناسان

روزهای کاری

ساعت

سامانه پاسخگو

شنبه الی چهارشنبه

08:00 الی 17:00

امور نیروهای مسلح، بازنشستگان و ایثارگران

بازرسی

امداد کارت

تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل

24 ساعته

 
  • ساعت کار کارشناسان واحد مدیریت ارتباط با مشتریان:

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در تمامی ساعات شبانه روز از طریق پیام گیر صندوق صوتی، ایمیل و پیامک نقطه نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را مطرح نموده تا کارشناسان ما در روز کاری آتی نسبت به بررسی و ارائه پاسخ سوالات به شما عزیزان اقدام نمایند.