مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

ورود به سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

  • واحد ارتباط با مشتریان

موسسه اعتباری کوثر در راستای تکریم مشتریان و با هدف اطلاع رســانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی و همچنین جلب رضایت ایشــان از مهر ماه سال 1394 اقدام بــه راه اندازی"واحد مدیریت ارتباط با مشــتریان" و "سامانه پاسخگوی کوثر" نموده است.

  • اهداف واحد مدیریت ارتباط با مشتریان

- ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتری

- حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی

- تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان

- پاسخ به پرسش های مشتریان

- انتقــال بازخوردها و نظرات مشتریان گرامی به ســازمان، با هدف بهبود فرآیندهای کاری

- ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع

- افزایش رضایت مشتریان

  • خدمات واحد ارتباط با مشتریان

- ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده ها و تسهیلات، شعب و واحدهای موسسه، آخرین اخبار استخدام، قرعه کشی و...

- راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی، انواع صندوق های سرمایه گذاری، انواع کارت ها

- پاسخ گویی و پشتیبـانی انواع کارت های پرداخـت الکترونیکی

- پی گیری رفع مغایرت های مالی، ساتنا، پایا، قبوض، شارژ تلفن همراه و...

- دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست های مشتریان جهت انعکاس آن به واحدهای ذیربط

- پاسخ گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آن ها

- راهنمایی و آموزش درخصوص استفاده از تمامی درگاه های موسسه

  • پل های ارتباطی:
  1. تلفن گویا، ارتباط با کارشناسان، امداد کارت، صنــدوق صوتی و نمابر:  42830-021
  2. پیامک:   86777-021           
  3. ایمیل:    CRM@Kosarfci.ir                
  4. نشانی پســتی: تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان وصال شیرازی، پلاک 121، حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر ، طبقه هفتم - واحد مدیریت ارتباط با مشتریان - کدپستی  1416614461       
  • ساعت کار کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر:

روزهای شنبه الی چهارشنبه به جــز ایام تعطیل از ســاعت 8 الی 17 کارشناســان مرکز آماده پاســخگویی بــه تماس هــای شــما مشتریان گرامی هستند، همچنین در تمامی ساعات شبانه روز ازطریق پیام گیر صندوق صوتی پذیرای نقطه نظرات، پیشنهادات و سوالات شما بوده و در روز کاری آتی درخصوص ارائه پاسخ سوالات با شما در تماس خواهیم بود.

کارشناسان بخش امدادکارت به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.