سوالات پیرامون خدمات بانکداری الکترونیک سوالات پیرامون خدمات بانکداری الکترونیک

1 - موسسه اعتباری کوثر در حال حاضر قادر به ارائه چه نوع از خدمات الکترونیک می‌باشد؟

اینترنت بانک، تلفنبانک، موبایل بانک، همراه پرداخت، خود دریافت، کیوسک، انواع کارت

USSD،POS،ATM، IPG

2 -خدمات قابل ارائه در بخش اينترنت بانک چيست ؟

- مشاهده ليست سپرده‌‌ها، اعلام موجودي و ارائه صورتحساب

- انواع انتقال وجه (داخلي و بين بانکي)، عملیات پایا، ثبت دستور پرداخت مستمر يا دسته‌‌اي

- مديريت تسهيلات (پرداخت قسط، مشاهده جزئيات تسهيلات)

- مديريت کارت (مسدود کردن، کارت به کارت و ...)

- پرداخت قبض شامل: خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و رایتل

- تغيير نام کاربري، رمز ورود - رمز دوم

- مشاهده گزارش‌‌هاي انتقال وجه

- تنظيمات نمايشي

- مشاهده شارژهای خریداری شده

3- جهت ورود به بخش اينترنت بانک نياز به چه رمزي داريم ؟

جهت ورود به بخش اينترنت بانک نياز به کد مشتری و نام کاربري و رمز اول است که رمز اول با ارائه کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) توسط شعبه براي مشتري صادر مي‌گردد و کد مشتری و نام کاربری بصورت پیش فرض کد ملی افراد بدون صفر در ابتدا می‌باشد.

4-سقف انتقال وجه روزانه بين سپرده‌هاي مشتري در اينترنت بانک چه ميزان است ؟

در حال حاضر 500.000.000 ریال می‌باشد. 

5- سقف انتقال وجه روزانه به سپرده‌هاي ديگران (داخلي و ساير بانک‌ها) در اينترنت بانک چه ميزان است ؟

500.000.000 ریال معادل50 میلیون تومان به حسابهای داخلی موسسه

30.000.000 ریال به سایر بانک ها، به صورت کارت به کارت

هر تراکنش30،000،000 ریال از طریق پایا

 6- سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت (داخلي – شتابي) در اينترنت بانک چه ميزان است ؟

30،000،000 ريال

(همواره در عملیات کارت به کارت قانون بانک مرکزی حاکم می‌باشد حتی اگر کارت به کارت داخلی باشد)

7- منظور از رمز اول و دوم اينترنت بانک چيست ؟

رمز اول و دوم توسط شعبه صادر می‌گردد.

رمز اول: جهت ورود به اينترنت بانک

رمز دوم: در عملیات انتقال وجه از طریق درگاه اینترنت بانک جهت انتقال وجه بين حساب‌های داخلي و انتقال وجه به حساب های سایر بانک ها از طریق پایا به عنوان رمز ثابت از مشتری درخواست می‌شود.

8- رمز ثابت و رمز پویا در اینترنت بانک چیست ؟

رمز ثابت رمزی است که توسط شعبه صادر و به عنوان رمز دوم اینترنت بانک به مشتری داده می‌شود و از منوی تنظیمات اینترنت بانک قابل تغییر است.

این رمز جهت تائید انتقال وجه بین حساب‌های داخلي و انتقال وجه به حساب های سایر بانک ها (از طریق پایا) از مشتری درخواست می‌گردد.

رمز پویا: در صورت فراموش نمودن رمز ثابت در زمان انجام عملیات بین حساب‌های داخلي و انتقال وجه به حساب های سایر بانک ها (از طریق پایا) با انتخاب گزینه رمز پویا این رمز به شماره تلفن همراه ثبت شده در اطلاعات حساب مشتری ارسال می‌گردد .

9 - چرا رمز پویا در اینترنت بانک برای اینجانب ارسال نمی‌شود؟

در یکی از حالات ذیل این رمز ارسال نمی‌گردد

  • چنانچه شماره موسسه در black list گوشی تلفن همراه شما ذخیره باشد.
  • شماره تلفن شما در سیستم بانکی به درستی ذخیره نشده باشد

توجه داشته باشید بستن پیامک های تبلیغاتی باعث عدم ارسال رمز پویا نمی‌شود.

10- آیا امکان ساتنا و پایا در درگاه اینترنت بانک موسسه کوثر وجود دارد؟

فقط امکان انجام عملیات پایا و هر تراکنش 30.000.000 ریال امکان پذیر می‌باشد.

11- در صورت ورود رمز اشتباه به سامانه اينترنت بانک تا چه زماني اين سرويس براي مشتري قابل استفاده نمي‌باشد ؟

پس از سه بار ورود رمز اشتباه، سامانه تا 12 ساعت براي مشتري غيرفعال مي‌گردد

در صورت درخواست مشتري مبني بر فعال‌سازي زودتر از موعد، این امر با مراجعه حضوری مشتري به يکي از شعب موسسه با همراه داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) صورت می‌پذیرد.

12- در صورت ورود نام کاربري اشتباه، آيا سرويس اينترنت بانک براي مشتري غيرفعال مي‌شود ؟

خیر

13- در صورت فراموشي «رمز ورود و یا انتقال وجه اینترنت بانک» مشتري بايد چه اقدامي انجام دهد ؟

دريافت رمز جديد تنها با مراجعه حضوری مشتری به یکی از شعب موسسه با در اختیار داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) صورت می‌پذیرد.

14- آيا امکان ثبت مبلغ حواله در سامانه اينترنت بانک وجود دارد ؟

خیر

15- آيا امکان مسدود نمودن يک برگه حواله در سامانه اينترنت بانک وجود دارد ؟

خیر

16- آيا امکان تعريف سپرده‌ها ی پر کاربرد در اينترنت بانک وجود دارد ؟

بله در منوی ابزار ها امکان ثبت حساب های پرکاربرد (حساب های داخلی موسسه) وجود دارد.

17- آيا امکان صدور رمز اينترنت بانک براي سپرده‌هاي مشترک وجود دارد؟

بله. این امکان صرفاً قابلیت مشاهده سپرده ها را میسر می‌سازد ولی امکان انجام عملیات وجود ندارد.

18- آيا امکان انتقال وجه از سپرده‌هاي مشترک در اينترنت بانک وجود دارد ؟

خیر

19- آيا امکان صدور رمز اينترنت بانک براي سپرده‌هاي حقوقي وجود دارد ؟

بله. این امکان صرفاً قابلیت مشاهده سپرده ها را میسر می‌سازد ولی امکان انجام عملیات وجود ندارد.

20- آيا امکان انتقال وجه از سپرده‌هاي حقوقي در اينترنت بانک وجود دارد ؟

خیر

21- چگونه می‌توان از خدمات «اینترنت بانک» استفاده نمود؟

1- به یکی از شعب موسسه مراجعه و «نام کاربری» و «رمز اینترنت بانک» حساب خود (ورود و انتقال وجه) را دریافت نمایید.

2- به وب سایت موسسه اعتباری کوثر به نشانی «www.kosarfci.ir» مراجعه و قسمت ورود به اینترنت بانک را انتخاب نمایید.

3- در صفحه جدید، نام کاربری، کد مشتری و رمز ورود را با رعایت حروف کوچک و بزرگ از روی پاکت دریافتی از شعبه وارد نمائید.

22- تفاوت بین «رمز دوم کوثرکارت» و «رمز اینترنت بانک» چیست؟

رمز دوم کارت به منظور خرید کالا و خدمات به صورت اینترنتی می‌باشد

رمز اینترنت بانک به منظور ورود به سامانه اینترنت بانک و عملیات انتقال وجه بین حساب ها است.

23- آیا رمز ورود و انتقال وجه «اینترنت بانک» را می‌توان تغییر داد؟

بله در صفحه اینترنت بانک، منوی سمت راست در قسمت ابزار می‌توان نسبت به تغییر رمز اینترنت بانک و همچنین رمز انتقال وجه اقدام نمود.

24-چه خدماتی از طریق خودپرداز موسسه کوثر قابل دریافت است؟

خودپردازهای موسسه اعتباری کوثر تمامی خدمات قابل ارائه در بستر خودپرداز را دارا می‌باشند و می‌توانند خدماتی از قبیل برداشت وجه، انتقال وجه، مشاهده موجودی، مشاهده صورتحساب، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض خدمات شهری و سایر خدمات را ارائه نمایند.

25- آیا تمامی خودپردازهای موسسه کوثر عضو شبکه شتاب هستند؟

بله، تمامی خودپردازهای موسسه اعتباری کوثر عضو شبکه شتاب هستند.

26- آیا خودپرداز کوثر قابلیت انتقال سه وجهی دارد؟

بله، در خودپرداز کوثر می‌توانید از کارت هر یک از بانک ها به کارت هر بانک عضو شبکه شتاب انتقال وجه انجام دهید.

27- انتقال وجه سه جانبه از طريق دستگاه خودپرداز کدام يک از بانک‌ها امکان‌پذير است ؟

از طريق همه خودپردازهاي بانک‌هاي عضو شبکه شتاب.

28- سقف انتقال وجه از طریق «دستگاه خودپرداز» چقدر است؟

سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت بین بانکی از طریق خودپردازها، روزانه 30.000.000 ریال برای هر سپرده متصل به کارت

29- آیا خرید شارژ تلفن همراه از طریق «دستگاه خودپرداز» کارمزد دارد؟

خیر

30- اگر دستگاه خودپرداز به هنگام خرید شارژ تلفن همراه رسید ندهد ولی مبلغ از حساب کسر شود چه باید کرد؟

در اینترنت بانک بخش خرید شارژ – گزارش شارژهای خریداری شده، می‌توانید اطلاعات شارژ خریداری شده را بررسی نمائید.

با رصد10 گردش آخر حساب در اینترنت بانک از عدم بازگشت وجه به حساب اطمینان حاصل نمائید و یا با شماره تلفن 42830 -021 سامانه پاسخگوی کوثر تماس حاصل نمایید.

31- اگر کد شارژ دریافتی از دستگاه خودپرداز به دلایلی خوانا نباشد، چه باید کرد؟

در اینترنت بانک بخش خرید شارژ – گزارش شارژهای خریداری شده، می‌توانید اطلاعات شارژ خریداری شده را بررسی نمائید.

32-  به هنگام برداشت وجه/ پرداخت قبوض/ خرید شارژ از طریق درگاه  ATM با مغایرت مواجه شدم، برای رفع مغایرت چه اقدامی باید انجام دهم؟

در اینگونه موارد (مغایرت) معمولاً طی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می‌گردد.

در غیر این صورت پس از بروز هرگونه مغایرت در انواع عملیات ها باتوجه به اینکه درگاه مبداء انجام عملیات متعلق به چه بانک یا موسسه ای بوده است مشتریان محترم می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به شعبه بانک یا موسسه پذيرنده (دارنده دستگاه) مراجعه نمایند و فرم مغایرت را تکمیل نمایید.

به عنوان مثال: ATM کوثر    شعبه کوثر دارنده ATM

ATM های مشارکتی          شماره درج شده روی ATM

33- در صورت بروز مغايرت در انتقال وجه سه جانبه از طريق دستگاه خودپرداز مشتري چه اقدامي بايد انجام دهد ؟                     

در اینگونه موارد (مغایرت) معمولاً طی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می‌گردد، در غیر این صورت با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به شعبه بانک پذيرنده (دارنده دستگاه) مراجعه نمایيد.  

34- اینجانب کوثرکارت دارم می‌خواستم از «دستگاه خودپرداز» بانک دیگری وجه نقد دریافت کنم ولی با بروز اشکال در سیستم مواجه شدم، حال که حسابم را چک کردم متوجه شدم وجه از حسابم کسر شده چه باید بکنم؟

در اینگونه موارد (مغایرت) معمولاً طی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می‌گردد، در غیر این صورت با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به شعبه بانک پذيرنده (دارنده دستگاه) مراجعه نمایید و فرم مغایرت مربوطه را تکمیل نمایید.

35- اینجانب با کارت بانک دیگری قصد دریافت وجه از «دستگاه خودپرداز» موسسه اعتباری کوثر را داشتم ولی با بروز اشکال در سیستم مواجه شدم، حال که حسابم را چک کردم متوجه شدم وجه از حسابم کسر شده چه باید بکنم؟

در اینگونه موارد (مغایرت) معمولاً طی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می‌گردد در غیر این صورت با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به شعبه پذيرنده (دارنده دستگاه) موسسه اعتباری کوثر مراجعه نمایید و فرم مغایرت مربوطه را تکمیل نمایید.

36- منظور از رمز اول و دوم کارت چيست ؟

رمز اول کارت: توسط شعبه صادر و جهت عملیات کارت با دستگاه ATM, POS مورد استفاده می‌باشد

رمز دوم کارت: صرفاً توسط خود مشتري در دستگاه ATM موسسه فعال مي‌گردد و جهت عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، خريد اينترنتي در درگاه های اینترنت بانک، همراه بانک، USSD و تلفنبانک مورد استفاده می‌باشد

37- در صورت تعويض سيم کارت، جهت فعالسازی مجدد سامانه پيام کوتاه چه اقدامی صورت پذیرد؟

مشتری با کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به يکي از شعب موسسه مراجعه تا ضمن حذف شماره قبلی شماره جدید در بانک اطلاعاتی مشتری ثبت گردد.

38-جهت غيرفعال نمودن سامانه پيام کوتاه مشتري مي‌بايست چه اقدامي انجام دهد؟

با کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به شعبه موسسه که در آن اطلاعات اولیه مشتری ثبت شده است مراجعه نمايد.

39- شماره تلفنبانک چیست؟

 86777-021

40- چگونه می‌توان از خدمات تلفنبانک استفاده نمود؟

به یکی از شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه و رمز تلفنبانک (ورود و انتقال وجه) را دریافت نمایید. سپس با شماره 86777-021 تماس بگیرید و براساس درختواره گویا عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

41- خدمات قابل ارائه در بخش تلفنبانک چيست ؟

  1. انجام عملیات بانکی توسط شماره حساب و شماره کارت
  2. انتقال وجه حساب به حساب،پرداخت قسط، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، دریافت موجودی حساب/ کارت
  3. تغییر رمز اول کارت و تغییر رمز اول تلفنبانک

42- جهت انجام عملیات در بخش تلفنبانک نياز به رمز تلفنبانک مي‌باشد؟

  1. ورود رمز اول تلفنبانک جهت اطلاع از گردش حساب(شامل اعلام مبلغ موجودی، 3 گردش آخر و دریافت 30گردش آخر از طریق نمابر)
  2. ورود رمز دوم تلفنبانک جهت انجام عملیات بانکی توسط شماره حساب(شامل انتقال وجه و پرداخت تسهیلات)
  3. ورود رمز دوم کارت جهت انجام عملیات بانکی توسط شماره کارت

43- سقف انتقال وجه روزانه بين سپرده‌هاي خود مشتري در سامانه تلفنبانک چه ميزان است ؟

تا سقف 500.000.000 میلیون ریال (پنجاه میلیون تومان )

44- سقف انتقال وجه روزانه از سپرده‌هاي مشتري به سپرده‌هاي ديگران(حسابهای موسسه) در سامانه تلفنبانک چه ميزان است ؟

تا سقف 500.000.000 میلیون ریال (پنجاه میلیون تومان )

45- سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت (داخلي – شتابي) در سامانه تلفنبانک چه ميزان است ؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد

46- آيا جهت مسدود کردن کارت از طريق تلفنبانک الزاماً نياز به رمز تلفنبانک است ؟

خير، ورود رمز دوم کارت الزامیست

47- آيا امکان انتقال وجه از سپرده‌هاي کوثر به ساير بانک‌ها (پايا – ساتنا) در تلفنبانک وجود دارد ؟
خير

48- در صورت ورود رمز اشتباه سامانه تلفنبانک تا چه زماني اين سرويس براي مشتري قابل استفاده نمي‌باشد ؟

پس از سه بار ورود رمز اشتباه، سامانه تا 12 ساعت براي مشتري غيرفعال مي‌گردد

در صورت درخواست مشتري مبني بر فعال‌سازي زودتر از موعد، این امر با مراجعه حضوری مشتري به يکي از شعب موسسه با همراه داشتن کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) صورت می‌پذیرد.

51-در صورت فراموشي رمز تلفنبانک مشتري بايد چه اقدامي انجام دهد ؟

جهت دريافت رمز جديد با کارت شناسايي معتبر (کارت ملي و شناسنامه) به يکي از شعب موسسه مراجعه فرمايد.

52- آيا امکان ثبت مبلغ چک در سامانه تلفنبانک وجود دارد ؟

خیر

 53-آيا امکان مسدود نمودن يک برگه چک در سامانه تلفنبانک وجود دارد ؟

خیر

 54-آيا امکان صدور رمز تلفنبانک براي سپرده‌هاي مشترک وجود دارد ؟

بله. هر يک از طرفين مي‌توانند با شماره مشتري مختص به خود، به دريافت رمز تلفنبانک اقدام نمايند و صورت حساب و مانده حساب را مشاهده کنند ولی امکان انجام عملیات در تلفنبانک برای ایشان وجود ندارد.

55- آيا امکان صدور رمز تلفنبانک براي سپرده‌هاي حقوقي وجود دارد ؟

بله. تنها امکان دریافت مانده و گردش حساب از طریق تلفنبانک میسر خواهد بود.

56- آيا امکان انتقال وجه از سپرده‌هاي مشترک در تلفنبانک وجود دارد ؟

خیر

57-چرا به هنگام تراکنش انتقال وجه زیر 1000 ریال دستگاه POS,ATM پیغام خطا می‌دهد؟

مطابق الزامات شرکت شاپرک، تراکنش زیر 1000 ریال امکان پذیر نمی‌باشد.

58-از زمان ثبت اطلاعات درخواست کننده POS تا هنگام دریافت کد پایانه و تحویل دستگاه چقدر زمان لازم است؟

حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری دستگاه به مشتری تحویل می‌گردد.

59- در صورت بروز هر نوع اختلالی در دستگاهpos  چه باید کرد؟

دارندگان دستگاه POS می‌توانند با مرکز تماس پشتیبانی دستگاه که به صورت 24 ساعته و در تمامی 365 روز سال پاسخگو می‌باشد، تماس حاصل نمایند.

  • شماره پشتیبانی شرکت ایران کیش: 85949-021
  • شماره پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان: 2318-021

60-بازدیدهای دوره ای شرکت از دستگاه های POS چند ماهه است؟

هر 2 ماه یکبار

61-در صورتیکه پشتیبان جهت رفع مشکل دستگاه ظرف مدت 24 ساعت مراجعه نکرد، چه باید کرد؟

با شماره‌های پشتیبانی شرکت ایران کیش 85949-021 و شماره پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان 2318-021 که به صورت 24 ساعته و در تمامی365 روز سال پاسخگو می‌باشد، تماس حاصل فرمایید.        

62-چگونه می‌توان گزارش عملکرد پایانه‌ها (تراکنش های دستگاه کارتخوان) رامشاهده کرد؟

مراجعه به وب سایت موسسه اعتباری کوثر و انتخاب گزینه خدمات الکترونیکی>پایانه فروش(pos)>مشاهده ریز تراکنش ها

63-برای دستگاه سرقتی چه مدارکی لازم است؟

تحویل نامه اعلام سرقت کلانتری به شعبه

64-تغییر حساب پذیرنده دستگاه POS ظرف چند روز انجام می‌پذیرد؟

در صورتیکه مشکلی در اطلاعات پذیرنده وجود نداشته باشد، ظرف یک روز کاری تغییر حساب اعمال خواهد گشت.

65-در صورت عدم واریز مبالغ تراکنش POS به حساب، چه باید کرد؟

1: تراکنشهای 6 بعد از ظهر به بعد، روز بعد به حساب واریز می‌شود.

2: در صورت بروز مغایرت 72 ساعته و یا هر نوع ابهام در عدم واریزمبالغ، پذیرنده با تماس با(85949-021) مربوط به مرکز تماس که به صورت 24 ساعته و در تمامی365 روز سال پاسخگو می‌باشد، از صحت واریز مبالغ مغایرت، اطمینان پیدا کند.

66-در صورت هر گونه شکایت از پشتیبان های این شرکت چه اقدامی لازم است انجام شود؟

با شماره (85949-021) مربوط به مرکز تماس که به صورت 24 ساعته و در تمامی365 روز سال پاسخگو می‌باشد، تماس حاصل فرمایید.

67-روش های در خواست رول کاغذ چگونه است؟

1.طی هردوره PM (بازدید دوره ای) که هردوماه یکبار انجام می‌شود, رول دستگاه، توسط پشتيبانان به پذيرنده تحویل داده می‌شود.

2.درصورت درخواست علاوه بر موارد فوق، با مرکز تماس با شماره (85949-021) مربوط به مرکز تماس که به صورت 24 ساعته و در تمامی365 روز سال پاسخگو می‌باشد، جهت ثبت درخواست رول، تماس حاصل فرمایید.

68-شماره سامانه USSD موسسه کوثر چیست؟

شماره این سامانه #744* و صرفاً روی اپراتور ایرانسل فعال می‌باشد.

69-درگاه پرداخت اینترنتی یا (IPG (Internet Payment Gateway چیست ؟

IPG یا Internet Payment Gateway یکی از درگاه های پرداخت الکترونیک می‌باشد که از طریق آن امکان پرداخت مبالغ به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. در صورتی که شما از طریق یک سایت اینترنتی خرید نمایید، از طریق درگاه پرداخت اینترنتی می‌توانید مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید. در صورتی که شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید با قراردادن لینک درگاه پرداخت اینترنتی بر روی سایت خود، مبالغ فروش از خریدار دریافت و به حساب شما واریز می‌گردد.

70- روش های ثبت نام و دریافت درگاه IPG چیست؟

مراجعه به نزدیکترین شعبه به محل سکونت یا محل کار

ارائه مدارک هویتی جهت افتتاح حساب

ثبت درخواست در شعبه

پس از 7 الی 10 روز کاری اطلاع رسانی به مشتری صورت می‌پذیرد.

71-کارمزد انتقال وجه کارت به کارت شتابی چه میزان است؟

انتقال وجه بین کارت های کوثر: بدون کارمزد

تراکنش های شتابی مبالغ 1 تا 10.000.000 ریال: 5.000 ریال

مازاد بر آن به ازای هر 10.000.000 ریال: 2.000 ریال

72- در صورت فراموش کردن رمز، آیا امکان ارسال رمز به ایمیل افراد متقاضی وجود دارد؟

ارسال رمز به ایمیل مشتری به دلایل امنیتی میسر نیست. برای دریافت رمز اینترنت بانک و تلفنبانک (ورود و انتقال وجه) و همچنین رمز کوثرکارت می‌توانید به همراه کارت ملی، شناسنامه و دفترچه حساب به یکی از شعب موسسه مراجعه نمایید. همچنین رمز دوم کوثرکارت (رمز اینترنتی) را با مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز موسسه می‌توانید به دلخواه تعیین نمایید.

73- راه های ارتباطی مشتریان با موسسه جهت طرح سوالات و پیشنهادات چیست؟

سامانه پاسخگوی کوثر: 42830-021

سامانه پیامکی: 86777-021

ایمیل: CRM@Kosarfci.ir

74- خدمات قابل ارائه در سامانه پاسخگوی کوثر چيست ؟

  1. پاسخگویی به سوالات
  2. ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده ها و تسهیلات، شعب و واحدهای موسسه، اخبار استخدامی و...
  3. راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی، انواع کارت ها، انواع صندوق های سرمایه گذاری
  4. پاسخ گویی و پشتیبـانی انواع کارت های پرداخـت الکترونیکی
  5. پی گیری رفع مغایرت های مالی، ساتنا، پایا، قبوض، شارژ تلفن همراه و...
  6. دریافت تمامی انتقادها و پیشنهادات و انعکاس آن به واحدهای ذی ربط
  7. جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
  8. راهنمایی استفاده از تمامی درگاه های موسسه

75- جهت مسدودی کارت با چه شماره ای تماس بگیرم؟

سامانه پاسخگوی کوثر: 42830-021داخلی 2 امداد کارت

88990221 اورژانس کارت

76- نحوه دریافت نرم افزار همراه بانک موسسه به چه صورت است؟

- فایل نرم افزار و راهنمای استفاده همراه بانک در سایت موسسه دردسترس می‌باشد. می‌توان از منوی خدمات الکترونیکی گزینه همراه بانک را انتخاب نمود.

- با مراجعه به فروشگاه گوگل نیز می‌توان آخرین نسخه همراه بانک موسسه را دریافت نمود.

77- طریقه نصب همراه بانک چگونه است؟

  1. گوشی دارای سیستم عامل اندروید (آخرین نسخه)
  2. مراجعه به سایتKosarfci.ir  راهنمای نصب را مطالعه و مراحل را گام به گام انجام دهید (راهنما را حتماً مطالعه فرمائید)

78- چگونه می‌توان رمز همراه بانک را دریافت نمود؟

با دردست داشتن مدارک شناسایی(کارت ملی و شناسنامه) به یکی از شعب موسسه کوثر مراجعه نموده و رمز همراه بانک را دریافت نمایید.