سوالت پیرامون مدیریت ارتباط با مشتری سوالت پیرامون مدیریت ارتباط با مشتری

1- راه های ارتباطی مشتریان با موسسه جهت طرح سوالات و پیشنهادات چیست؟

تلفن

021-42830

داخلی 1 – سامانه اطلاع رسانی گویا

داخلی 2 – کارشناسان امداد کارت (و شماره تماس 88990221-021)

داخلی 3 - کارشناسان پاسخگو

داخلی 4 – کارشناسان امور جامعه هدف (بازنشستگان و ایثارگران)

داخلی 5-  کارشناسان بازرسی

داخلی 6  - ارسال نمابر

داخلی 7 – ثبت و پیگیری پیام

سامانه پیامکی

021-86777

آدرس ایمیل

crm@kosarfci.ir

فرم وب

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

نشانی پســتی

تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان وصال شیرازی، پلاک 121، حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر ، طبقه هفتم - واحد مدیریت ارتباط با مشتریان

کدپستی

1416614461

 

کارشناسان

روزهای کاری

ساعت

سامانه پاسخگو

شنبه الی چهارشنبه

08:00 الی 17:00

امور نیروهای مسلح، بازنشستگان و ایثارگران

بازرسی

امداد کارت

تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل

24 ساعته

 

2- خدمات قابل ارائه در سامانه پاسخگوی کوثر چيست ؟

  1. ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده ها و تسهیلات، شعب و واحدهای موسسه، اخبار استخدامی و...
  2. راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی، انواع کارت ها، انواع صندوق های سرمایه گذاری
  3. پاسخ گویی و پشتیبـانی انواع کارت های پرداخـت الکترونیکی (امداد کارت )
  4. پی گیری رفع مغایرت های مالی، ساتنا، پایا، قبوض، شارژ تلفن همراه و...
  5. دریافت تمامی انتقادها و پیشنهادات و انعکاس آن به واحدهای ذیربط
  6. پاسخ گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آن ها
  7. جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
  8. راهنمایی و آموزش در خصوص استفاده از تمامی درگاه های موسسه